reklama

Sen

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Sníval sa mi sen,

že sme, Láska,

boli sami len.

No ten sen

bol bez mien.

Bol krásny.

Bol čarovný.

Bol jasný.

V náručí držal si

ma tak, ako kedysi.

Rozprával mi lásky slová,

sľuboval život s tebou večný.

Dnes už moje srdce volá:

„ Milujem ťa nekonečne! "

Mária Kremlová

Mária Kremlová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Známa, či neznáma...? Milujem život, no nie všetky jeho úskalia. Milujem lásku, no nie jej tŕnisté stránky. Milujem svoju rodinu a priateľov, lebo sú pre mňa všetkým. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu