reklama

... prečo?

Ľúbim ťa... ale prečo? Milujem ťa... ale prečo? Potrebujem ťa... ale prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Pre bolesť?

Pre radosť?

Pre lásku?

Pre stratu?

Pre plač a prebdené noci?

Pre život v tieni?

Pre život bez tieňa...

Pre prebdené noci s myšlienkou na teba...

Pre stratu nie toho, čo bolo, ale toho, čo mohlo byť...

Pre lásku, ktorú som ti darovala, pretože toľkú lásku sa nedá udržať len v jednom srdci...

Pre radosť z každého okamihu, keď ťa zazriem čo i len na okamih...

Pre bolesť. Pre bolesť z ešte pretrvávajúcej lásky, proti ktorej som bezmocná...

Potrebujem ťa. Pretože si už neviem predstaviť svoj život bez tvojho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milujem ťa. Lebo ty si môj život.

Ľúbim ťa. Lebo iného sa nedá.

A tak len žijem. Ale neviem, či sa to dá nazvať životom.

Prežívam. Deň je krátky, noc dlhá.

Nespím. Premýšľam.

Ale nad čím? Prečo všetko len tak nezahodím za hlavu?

Prečo smelo nevykročím proti životu?

Prečo sa trápim?

Prečo žijem?

Prečo som ťa len stretla?

Prečo som musela zažiť niečo tak krásne?

Prečo musím za to platiť tak veľkou cenou?

Prečo to skončilo?

To, pre čo som ráno vstávala...

Čo malo pre mňa zmysel...

Bez čoho sa nedá...

Verím, že nezabudnem...

Neverím,že zabudneš...

Verím, že milujem...

Neverím, že ty už nie...

Verím, že raz prídeš...

Neverím, že je koniec...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak prečo...?

Mária Kremlová

Mária Kremlová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Známa, či neznáma...? Milujem život, no nie všetky jeho úskalia. Milujem lásku, no nie jej tŕnisté stránky. Milujem svoju rodinu a priateľov, lebo sú pre mňa všetkým. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu